Change the future !
Optimize your business:
Get Newsletters:
دیکشینری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
Send Message (ar_rafie@yahoo.com)
بزرگترین سایت جستجو در همه زمینه ها یکی از قدیمترین جستوگرهای صفحات وب جستوگری جدید برای جستجوی وب، فیلم، کتاب، عکس، صفحات زرد (راهنما) و صفحات مرجع جستجوگری با تکنولوژی Ask Jeeves یکی از قدیمی ترین جستجوگرها در زمینه وب، خبر، عکس، اطلاعات عمومی و آدرس پستی جستوگری قدیمی برای وب،عکس،موزیک و صدا،فیلم و تصویر،خبر و تازه ها بقول خود سایت مادر تمام موتورهای جستجو ;-)
Go to future BAZAR

تجارت نوین خود را همین امروز ایجاد کنید.

محصولات

چون مابهترین مشتریان را داریم پس باید بهترین محصولات را داشته باشیم، شرکت لیزر رایانه پارس در ....

خدمات

شرکت لیزر رایانه پارس مبنای کار خود را بر اساس رضایت مشتری بنا گذاشته و به همین خاطر هم همیشه موفق ....

دلاری بخرید ریالی بدهید
رایج ترین کارتهاي اعتباري
 يکي از سريع ترين و بهترين روشهاي پرداخت در دنيا، پرداخت بوسيله کارت اعتباري است. مي توان گفت که از حدود سال ۱۹۴۹ کارتهاي اعتباري ابتدا در قالب هاي محلي و مخصوص موارد خاص جهت پرداخت به کار گرفته شده و سپس به تدريج بصورت جهاني تر و پر کار برد تر در آمده اند تا جايي که امروزه استفاده از کارتها ي اعتباري تقريبا در تمام نقاط دنيا مقدور بوده و در موارد مختلف از پرداخت هزينه رستوران، خريد، پمپ بنزين و... تا دريافت پول توسط خودپردازها به کار گرفته مي شوند.
امروزه يکي ديگر از مهمترين کاربردهاي کارتهاي اعتباري امکان انجام پرداحت توسط آنها بر روي سايتهاي اينترنتي مي باشد. فروشگاه هاي بر خط (Online) از طريق پذيرنده هاي (Merchant)  گوناگون امکان برداشت از کارتهاي اعتباري را خواهند داشت و هر پذيرنده با توجه به امکانات و سياستهاي خود پذيراي يک يا چند کارت اعتباري خاص خواهد بود. در حال حاضر کارتهاي اعتباري با عناوين گوناگون و توسط بانکهاي مختلف صادر مي گردد که از معروفترين و معتبرترين با توجه به گستره مشترکين مي توان به Dinners Club, MasterCard ,Visa  Amex اشاره نمود که کارتهاي  Visa و MasterCard از معتبرترين و مطرح ترين آنها در سطح بين المللي مي باشد.
از معيارهاي انتخاب کارت محل سکونت و ميزان پذيرش کارت در منطقه مي باشد.
اگرچه کارتهاي Visa در آمريکا و کانادا بيشترين آمار مشترکين را در مقايسه با MasterCard به خود اختصاص داده است اما تنوع و ابتکار در شيوه ارايه خدمات MasterCard در اروپا آسيا و خاورميانه موجب گرديده تا سهم قابل توجه تري از بازار اين مناطق به اين کارت اختصاص داده شود و سياست Visa Cardدر عدم ارايه خدمات مربوط به e-Commerce در خاورميانه بوسيله اين کارتها پوشش داده شده است. اما در نهايت آنچه در عمل به عنوان ملاک انتخاب اين کارتها براي امور تجارت الکترونيکي مي باشد آن است که اين دو در ۹۸٪ موارد همزمان پذيرفته مي شوند.
Copyright © LaSeR Rayaneh Pars, 1992 - 2005.

سایت خود را به موتور های جستجو معرفی کنید! به بازار اینترنتی خودتان خوش آمدید